Brzozowa Brygada Kościulca
Trent
Walka z Trentem
Wrogowie Cyklopy, Trent, Kościulce
Poprzedni Poziom Poluj na cyklopy lub
Poluj na cyklopy: część 2
Następny poziom Poligon Doświadczalny i Sierp Księżyca
Miejsce akcji Pole Gniewnych Olbrzymów,
Tajemniczy Gaj Brzozowy
Ścieżka dźwiękowa Motyw Zunzunzun
Angielska nazwa Birch Bonedeth Brigade
Zalecany poziom 3
Nagroda Żelazna skrzynia poz.3
Tło brzózki

Brzozowa Brygada Kościulca to misja w grze Patapon 3.

Opis Edytuj

Brygada Kościulca wzięła brzozowy las we władanie! Kuszący blask tajemniczego, zielonego raju obdarza podróżnych wiecznym spokojem.
  — Opis w grze 

Jest to bardzo prosta misja do zrobienia. Akcja toczy się w brzozowym lesie. Po wejściu zaatakuje nas legion Kościulców, złożony z Tatedethów, Yaridethów i Yumidethów. Nie jest to wielka przeszkoda. Zaraz za nimi czeka na nas Cyklop. Podczas walki z nim może dojść trochę piechoty. Kawałek dalej znajduje się fort, którego strzegą Yumidethy. Z niego co jakiś czas wychodzą oddziały po trzy Yumidethy, trzy Yaridethy i jeden Tatedeth. Po zniszczeniu go ujrzymy trochę kamieni i Trenta. Zaczyna atakować nas piechota z ognistą bronią. Drzewo wspomoże Cyklop. Pod koniec misji zniszczymy namiot, z którego wychodzą Kościulce i Cyklopy.

Taktyka Edytuj

  • Warto uodpornić się na ogień, gdyż niektórzy żołnierze posiadają taki ekwipunek, oraz walczymy z ognistym Trentem. Do tego dookoła rośnie trawa.
  • Można też uodpornić się na Zachwianie, Cyklopy tratują nas tym efektem.
  • Bronie przeciwko olbrzymom (np. Młot Mjollnir) mogą się przydać.
  • Przeciwko Trentowi efektywne są bonusy przeciwko drewnu, na przykład takie umiejętności jak Drewnołamacz, czy broń jak Katana Astrii.
  • Warto wziąć Uberherosa Destrobo, ponieważ będzie szybko niszczył forty, Trenta i skały. Chin o tej klasie też może się nadać.

Ciekawostki Edytuj

  • Początkowo Kościulce mają głównie ekwipunek podstawowy lub Decydujący, potem tylko Ognisty.
  • Jest to pierwsza wolna misja o tematyce "Brygada Kościulca".
  • To jedno z pierwszych spotkań z Trentem, następny spotykamy dopiero w Dżungli Chciwej Maski.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.