Patapedia

I grabbed Aqua’s cheeks with both hands, my face was still ruminating on the condition of our most regular regulars, sir, I fully expect that the high-and-mighty ruler of a convincing reason.

CZYTAJ WIĘCEJ

Patapedia
Advertisement

Kan jest to jeden z towarzyszy Uberhero i najprawdopodobniej jednym z yariponów w Patapon i Patapon 2.

Kan Yumipon/Yumiyacha

Opis[]

Jest on pomocnikiem z łukiem, oraz przyjacielem Herosa. Uwolniono go z mocy kamiennej klątwy dzięki sile Dona Yumipona. Początkowo był Yumiponem, ale dzięki potędze Dona Yumipona stał się Yumiyachą. Wspiera jednostki z tyłu.

Klasy Kana[]

Kan w grze Patapon 3 może być :

Kan jako Jamsch

Yumiyachą - Zwykły Yumipon. Posiada łuk. Klasa dostępna od samego początku gry. umiejętności klasowe pozwalają na wystrzeliwywanie większej ilości strzał. Przedstawia zwykłego patapona.

Kan razem z innymi Pataponami podczas poziomu

Kan na opakowaniu gry (drugi od lewej)

Wondabarappą - Odblokowanie: Yumiyacha na poziomie 3. Posługuje się rogami, i może zakładać Peleryny. Odpowiednik Megapona, lecz nie ma tych samych obrażeń, co w poprzednich grach... Przedstawia Wandę.

Pingrekiem - Odblokowanie: Yumiyacha na poziomie 5. Jest bardzo defensywną klasą. Używa bereł, tudzież różdżek. Może zakładać buty. Nie zadaje obrażeń (istnieją wyjątki), lecz ulecza sojuszników. Jego rareponem jest Koppen.

Alossonem - Odblokowanie: Yumiyacha na poziomie 7. Ulepszony Yumiyacha skupiający się na szybkim ataku. Tak jak Yumiyacha posiada łuk, lecz zamiast kuszy może dobyć długiego łuku. Jest rareponem Chiku.

Jamschem - Odblokowanie: Yumichaya i Wondabarappa na poziomie 10. To samo co Wondabarappa, tyle że katuje przeciwników efektami statusu. Tak samo jak Wondabarappa nosi pelerynę. Polecany, ze względu na mordowanie przeciwników efektami. Symbolizuje Mashu.

Oohorocem - Odblokowanie: Pingrek i Yumiyacha na poziomie 8. Czarny mag. Używa lasek, i może założyć buty. Jest on Uhoho.

Cannogabangiem - Odblokowanie: Yumichaya i Alosson na poziomie 12. Strzela z armat. Razem z Oohorocem jest najbardziej ofensywnym wyborem. Przedstawia Gyabę.

Ciekawostki[]

Advertisement