FANDOM

Kimen
Kimen the Spearbearer
Portret Kimena
Imię Kimen the Spearbearer
Płeć Mężczyzna
Rasa/Plemię Karmen
Klasa Yarimen
Sojusznicy Hukmen, Nomen, Ormen Karmen
Wrogowie Wszechmocny, plemię Pataponów, Heros
Kimenek

Kimen na Pustyni Moakan

Kimen (misja)

Walka z Kimenem na mapie świata

Kimen jest postacią i oficerem pojawiającym się w grze Patapon 2: DonChaka.

OpisEdytuj

Kimen Włóczniodzierżca jest wyrachowanym typem i jednym z trzech wielkich Karmeńskich generałów. Jest on prawdziwym rywalem dla Patapońskiego Bohatera, Dona Yumipona.
  — Fragment opisu misji Kimen the Spearbearer

Kimen jest jednym z generałów Karmenów i przywódców ich armii. Podobnie jak inni, został wybrany przez Ormen Karmena wybrany na to stanowisko. Jest nie tylko dobrym dowódcą, ale i świetnym włócznikiem. Ma na celu powstrzymanie Pataponów i zniszczenie potrzebnej im katapulty.

WyglądEdytuj

Kimen spośród innych Karmenów wyróżnia się charakterystycznym czołem maski; ma ona ozdobę w kształcie rombu, pośrodku której widać żółty, mniejszy romb. Dodatkowo z dużego rombu wystają wielkie rogi, rozdwojone i zagięte ku górze. Ponadto nosi bardzo silny ekwipunek.

CharakterEdytuj

Kimen jest drobiazgowy i ma podejrzliwy charakter. Podczas narady z innymi generałami chciał dokładnie ustalić wszytskie plany, a gdy nie zdołał namówić do tego innych, zaczął sam co do nich się zastanawiać. Wyraźnie martwił się o niedopracowane plany. Był jednak wierny swojemu zadaniu.

EkwipunekEdytuj

Kimen używał tylko i wyłącznie Niebiańskiego Ekwipunku.

  • Jego bronią była Niebiańska Włócznia (ang. Heaven Spear), która znacznie zwiększała jego siłę ataku oraz szansę na Trafienie Krytyczne.
    • Po jego śmierci dostaniemy tą włócznię, chyba, że już taką mamy.
  • Nosił na głowie Niebiański Hełm (ang. Heaven Helm), który znacznie zwiększał jego Zdrowie oraz szansę na rafienie Krytyczne.
    • Jeśli przy zabiciu go mamy już Niebiańską Włócznię, dostaniemy zamiast niej właśnie ten hełm.
    • Jeśli mamy i jedno i drugie, dostaniemy losową włócznię.

HistoriaEdytuj

Trzech generałów

Kimen (pośrodku) wraz z Nomenem i Hukmenem na naradzie w Dżungli Mecchaku

Kimena po raz pierwszy spotykamy w misji Masked Country and Three Generals. Wówczas, w Dżungli Mecchaku naradza się z innymi generałami; Nomenem i Hukmenem. Kimen przekonuje wówczas Nomena, że Pataponom trzeba się postawić i że da się ich pokonać. Przypomina mu też, że są tylko wysłannikami. Naradzają się co do przejęcia Zigotońskiej katapulty, ale Kimena to nie satysfakcjonuje. Odchodzi jako ostatni, zamyślony.

Wkrótce potem, gdy katapulta zostaje odzyskana przez Pataponów, a Nomen ginie w próbie powstrzymania ich, na drodze oczkowatego plemienia staje Kimen. Postanowił zaatakować Pataponów na Pustyni Moakan. Zasadził się tam z żołnierzami w wierze, że bóstwo tej Pustyni pomoże mu w walce. Ku jego zaskoczeniu Patapońscy żołnierze sprowadzili deszcz, ochładzając pustynię. Musimy się z nim zmierzyć w misji Kimen the Spearbearer.

RelacjeEdytuj

Kimen i Gancheek

Kimen na Pustyni Moakan i jego zwierzątko; Gancheek

  • Wraz z Nomenem i Hukmenem byli dowódcami Karmeńskiej armii.
    • Prawdopodobnie blisko przyjaźnił się z Nomenem.
    • Lubił też Hukmena, jednak ten nie przejmował się jego życiem.
  • Jego władcą był Ormen Karmen. Kimen jednak nie znał go, zapewne nie tylko osobiście.
    • Ormen Karmen nie do końca mu jednak ufał i podsłuchiwał swoich generałów na naradzie.
  • Kimen miał zwierzęcego towarzysza. Był nim oswojony Gancheek.

UmiejętnościEdytuj

Ziuu

Włócznia Pustyni rzucona przez Kimena

Pustynna eksplozja

Eksplozja rzuconej włóczni Kimena

Kimen atakuje z rzadka, jednak jego ciosy są dość potężne. Bardzo przypominają Tryb Herosa Yaripona. Jest to unikatowa umiejętność, nieposiadana przez żadną inną jednostkę w grze (żadna inna nie potrafi rzucić takim pociskiem).

Włócznia PustyniEdytuj

Kimen zawoła: O, Wielki Władco Pustyni Moakan... Proszę, użycz mi swej mocy!

Po tych słowach zaatakuje. Skoczy i rzuci włócznię, która w locie pozostawia za sobą mroczną smugę, a przy uderzeniu w ziemię lub jednostkę eksploduje, zadając obrażenia. Należy uważać, bo trafiajac w mało wytrzymałą jednostkę pocisk może ją zabić od razu. Można go uniknąć dowolną piosenką obronną. Użycie Cudu Deszczu Juju całkowicie uniemożliwi Kimenowi użycie tego ataku.

CiekawostkiEdytuj

  • Razem z Gongiem są jedynymi wrogami klasy Oficera, którzy dysponują unikatowymi umiejętnościami, niemożliwymi do powtórzenia.
  • Jest możliwość przerwania mu narady w Dżungli Mecchaku i wczesnej walki z trójką generałów, jednak nie jest to fabularne starcie i prawie na pewno skutkuje porażką Pataponów.