Patapedia

I grabbed Aqua’s cheeks with both hands, my face was still ruminating on the condition of our most regular regulars, sir, I fully expect that the high-and-mighty ruler of a convincing reason.

CZYTAJ WIĘCEJ

Patapedia
Advertisement

Komupon Jest odpowiednikiem Wakapona sterowanego przez komputer. Jest to tzw. NPC.

Opis[]

Komupony podczas tańca DonChaka

Nie jest możliwa edycja jego ekwipunku i maski. Jest dokładnie dwadzieścia pięć Komuponów w grze Patapon 2 (jest to jedyna gra, w której występują). Komupony tak samo jak heros mają zdolność do: reinkarnacji, walki w Paraget oraz wchodzenia w tryb bohatera, niestety zależnie od ich własnego, a nie naszego rytmu. Komupony same decydują o tym, jaką chcą wykonać komendę. Jednakże, czasami Komupony nas wysłuchają. Jedyną interakcją, jaką większość z nich zawsze spełnia, gdy im rozkażemy, jest marsz. Jednak niektóre Komupony, które w innych komendach słuchają nas bardzo rzadko (np. Moribu) mogą czasami zignorować nawet komendę marszu. Już na początku gry używają komend, które gracz zdobędzie dopiero później (na przykład DonChaka lub DonDon).

Zdobyć możemy je w Paraget; zwykle wypadają z jaja za pierwszym razem.

Lista Komuponów[]

  1. Okishi - Yaripon Buhyokko. Dobywa maski Jirin. Posiadamy go od początku gry.
  2. Kabon - Zwykły Tatepon. Dobywa maski Gashihi. Posiadamy go od początku gry.
  3. Lutecci - Yumipon Nyontama. Dobywa maski Biyoyo. Posiadamy go od początku gry.
  4. Silba - Kibapon Sabara. Dobywa maski Nonburu. Aby go zdobyć, musimy pokonać Dodongę.
  5. Buruch - Dekapon Pyopyo. Dobywa maski Ototo. Aby go zdobyć, musimy pokonać Karmen.
  6. Natolie - Megapon Mogyu. Dobywa maski Gurara. Aby go zdobyć, musimy pokonać Mochichichi.
  7. Moribu - Yaripon Uuhoho. Dobywa maski Sutatattan. Aby go zdobyć, musimy pokonać Centurę.
  8. Kyuro - Tatepon Mofuuru. Dobywa maski Donpisha. Aby go zdobyć musimy wygrać pod Ejiji Cliff.
  9. Hassh - Yumipon Chikkuri. Dobywa maski Zubizuba. Aby go zdobyć, musimy pokonać Gaeena.
  10. Ladodon - Kibapon Pyokora. Dobywa maski Dameranya. Aby go zdobyć, musimy pokonać Pharamatarę.
  11. Germa - Dekapon Koppen. Dobywa maski Dosshiri. Aby go zdobyć, musimy pokonać Manbotha.
  12. Rolent - Megapon Gyopicchi. Dobywa maski Nekororinyo. Aby go zdobyć, musimy pokonać lodowy fort.
  13. Neoja - Toripon Mashu. Dobywa maski Kachinkon. Aby go zdobyć, musimy pokonać Goruru.
  14. Seren - Robopon Fumyaaru. Dobywa maski Pokapoka. Aby go zdobyć, musimy pokonać Fenicchi.
  15. Rantan - Mahopon Wandaba. Dobywa maski Chittoriyo. Aby go zdobyć, musimy pokonać Zaknela.
  16. Pondere - Yaripon Moriussoo. Dobywa maski Meraachiize. Aby go zdobyć, musimy wygrać w Ekkorze.
  17. Bakun - Tatepon Puuhyonku. Dobywa maski Gochigachidesu. Aby go zdobyć, musimy pokonać Shookle.
  18. Markyu - Yumipon Gekoronpa. Dobywa maski Kakkokingu. Aby go zdobyć, musimy pokonać Ciokinę.
  19. Magmag - Kibapon Gyabaan. Dobywa maski Babiriino. Aby go zdobyć, musimy pokonać Sokshi.
  20. Goldon - Dekapon Baasara. Dobywa maski Hirarinmaru. Aby go zdobyć, musimy pokonać Kanogiasa.
  21. Serime - Megapon Koppen. Dobywa maski Kacchinko. Aby go zdobyć, musimy pokonać Zugagang.
  22. Sibou - Toripon Kanokyon. Dobywa maski Shubabiya. Aby go zdobyć, musimy pokonać Ciokinga.
  23. Baryun - Robopon Mogyuun. Dobywa maski Subasara. Aby go zdobyć, musimy pokonać Dettankarmena.
  24. Prati - Mahopon Mashuro. Dobywa maski Dongyugyu. Aby go zdobyć, musimy pokonać Kacchindongę.
  25. Artom - Toripon Babassa. Dobywa maski Myuutan. Aby go zdobyć, musimy pokonać Zuttankarmena.

Galeria[]

Ciekawostki[]

  • Każdy Komupon ma inny typ maski.
  • Najsilniejszym Komuponem jest Artom.
  • Bakun dobywa kosy wielkiego boga, broni niemożliwej do zdobycia.
  • Nawet, jeżeli Cheatami zdobędziemy kilka takich samych Komuponów, dalej możemy wystawić do misji tylko jednego.
  • Niektóre Komupony, np. Ladodon lub Bakun, niemal zawsze są w trybie bohatera.
  • Komupony są nieomylne, jeżeli chodzi o wybijanie rytmu przy Ołtarzu DonChaka.
  • Ich nazwa pochodzi od japońskiego słowa コム, czyli komu, co oznacza komputer.