Patapedia

I grabbed Aqua’s cheeks with both hands, my face was still ruminating on the condition of our most regular regulars, sir, I fully expect that the high-and-mighty ruler of a convincing reason.

CZYTAJ WIĘCEJ

Patapedia
Advertisement

Kryjówka

Kryjówka jest odpowiednikiem Patapolis w Patapon 3. Mamy tam najpotrzebniejsze elementy, miejsca i dodatki takie jak obelisk, koszary itd. Mamy tutaj wiele więcej potrzebniejszych i ulepszonych elementów kryjówki.

Elementy Kryjówki[]

Zbrojownia[]

W zbrojowni możemy przeglądać oraz sprzedawać nasze dotychczasowo zdobyte rzeczy, bronie, części zbroi i kluczowe rzeczy a także przeglądać wskazówki

Jak widać na obrazku, w kryjówce pokazane są Babatto, niewystępujące w Patapon 3

Totem Drużyny[]

W totemie drużyny możemy stworzyć drużynę Uberhero, dzięki której nasze kryjówki będą miały wspólny symbol i będziemy mogli jednoczyć się, zdobywać punkty drużyny. Odblokowujemy też Herogate.

Brama Bohaterów[]

Brama Bohaterów, podobnie jak Paraget, pozwala nam się łączyć z innymi graczami. Ale tym razem łączenie się na Multiplayer nie jest już takie mało-zasięgowe jak w Patapon 2, ponieważ sięga nawet do misji związanych z fabułą.

Koszary[]

Pozwalają nam nie wychodząc na misję zmienić ekwipunek, klasę lub umiejętności Pataponów.

Brama Bojowa[]

Pozwala nam zagrać z kolegą, koleżanką na arenie, torze wyścigowym lub strzelnicy.

Astropon[]

Wypatruje bossów specjalnych. Poza tym nie robi nic innego.

Kuźnia[]

Kuźnię odblokowywujemy po misji Naprzód, Atak. Pozwala nam za Ka-ching i materiały ulepszać bronie. Można ją ulepszyć, ulepszając przedmiot na rangę Arcyprzedmiot. Można wtedy ulepszać bronie do wyższego poziomu. Można posiadać tylko jeden Arcyprzedmiot.

Srebrny Hoshipon[]

Zastępuje nam Meden. Opowiada o misjach i na koniec gry okazuje się poszukiwanym przez Patapony Tym.

Meden[]

Można u niej kupić potrzebne nam przedmioty za Ka-ching. Można też kupić broń nasyconą magią.

Galeria[]