FANDOM

Księżniczka
Patapon Princess
Portret Księżniczki
Płeć Kobieta
Plemię Patapon
Występowanie Koniec Świata w Patapon 2
Rola Wybranka Wakapona

Ah... that was a nice nap. You sure took your time. But thank you for saving me.
  — Księżniczka po wyjściu z Jajka 

Tłumaczenie tekstu: Ach... To była dobra drzemka. Widzę, że się nie spieszyłeś. Ale dziękuję, że mnie uratowałeś".

Księżniczka (ang. Lady Princess) to postać z gry Patapon 2 oraz Patapon 3.

Opis Edytuj

Nosi białą, długą suknię i niebieską czapkę z uszkami. Ormen Karmen chciał, aby została królową plemienia Karmenów. Była uwięziona w tęczowym jajku na Końcu Świata. W epilogu dwójki ratujemy ją. W trójce zostaje zmuszona przez Arcybiesa Czystości do pełnienia roli Nęciłuski, ale my możemy jej pomóc odzyskać pamięć.
Brama i Ona

Uratowana Księżniczka obok Bramy Bohaterów

Po uratowaniu nie pełni żadnej roli w fabule. Stoi koło Bramy Bohaterów i wyczekuje powrotu ukochanego Herosa, gdy ten odwiedza Innoświaty (gra multiplayer).

Pomimo, że jest księżniczką, wiadomo że jest też bohaterem, ponieważ mogła nosić maskę. Także pod koniec drugiej części wychodzi z jajka, co może być nawiązaniem do Komuponów, którzy także byli bohaterami.

Krótka HistoriaEdytuj

Heros i Ksieżniczka na Końcu Świata

Heros i księżniczka na końcu świata

  1. Po zniszczeniu World Egg Ormen Karmen porywa ją i więzi na końcu świata. Gdyby pokonał Patapony, ożeniłby się z nią, ale...
  2. ...Bohater i plemię Pataponów ratują ją.
  3. Księżniczka mówi Herosowi, że musi uwolnić świat od zła, a ona będzie tu czekać, lecz Bohater najzwyczajniej śpi.
  4. Sprawy się komplikują i Księżniczka zostaje oszukana przez Arcybiesa Czystości. Zakłada maskę Mrocznego Herosa. Możliwe też, że ją zmuszono.
  5. Od tej pory będzie ona Nęciłuską. Jedyne co pozostało z jej pamięci to miłość do Herosa.
  6. Nęciłuska zdradza tajemnice Mrocznych Herosów Uberherosowi i odzyskuje pamięć.
  7. Uberheros zakochuje się w niej.
  8. Ratujemy ją, jeśli "przypomnimy sobie", że jest Księżniczką i przytulimy (nie jest to konieczne).
  9. Zostaje ona w Kryjówce na stałe. Dalsze losy są nieznane.

CiekawostkiEdytuj

Księżniczka

Uberheros i Księżniczka

  • Księżniczka oraz Meden to jedyne kobiety Pataponów pojawiające się w grach.
  • Na "paradzie" przy napisach końcowych w "Patapon 2" Księżniczka idzie na szarym końcu, nikt na nią nie czeka. Zostaje w tyle zasmucona. Jedyny, który pamięta o niej to Hero, który podjeżdża do niej na koniu i razem odjeżdżają. Jest to jeden z pierwszych wątków miłosnych w serii gier ,,Patapon".
  • W "Patapon 3" można w kryjówce między innymi postawić posąg przedstawiający Herosa i Księżniczkę jadących na koniu albo statuę Księżniczki i Jaja Świata.
Karta Księżniczki

Karta Księżniczki