Patapedia

I grabbed Aqua’s cheeks with both hands, my face was still ruminating on the condition of our most regular regulars, sir, I fully expect that the high-and-mighty ruler of a convincing reason.

CZYTAJ WIĘCEJ

Patapedia
Advertisement

Paraget.jpg

Paraget lub Patagate — brama prowadząca do świata, w którym istnieje możliwość gry wieloosobowej z trzema osobami o Komupony, maski dla bohaterów, materiały oraz uzbrojenie. Podczas, gdy nie mamy żadnego partnera do gry można użyć wspomnianych wcześniej Komuponów.

Rozgrywka[]

Rozgrywka w Patagate wygląda podobnie jak w zwykłych misjach, jednakże zamiast misji wybiera się jaja. Gdy skończymy misję (pokonamy bossa lub zniszczymy twierdzę, w zależności od typu jajka) dochodzimy do tzw. Ołtarzu DonChaka. Tam naszym zadaniem jest odgrywanie gierek (Powtórki rytmu jak przy Cudach, Powtórki rytmu bez napisu na sam dźwięk, odgrywanie rytmów lecących na linii, Odgrywanie rytmu lecącego na linii, ale tylko swojego.)

Patapon 2 Jajko.jpg

Jeśli uda się nam to zrobić w miarę dobrze to na początkowych levelach (1-7 albo mniej) jajko pęka i wypada z niego Komupon albo maska. Na późniejszych poziomach dostajemy już tylko materiały. Na koniec wybieramy już tylko skrzynki do otwarcia za zdobytą walutę (Parachari). Jest 5 skrzynek za 10 Parachari, 3 skrzynki za 30 Parachari i 1 za 60 (By otworzyć wszystkie potrzeba 200 Parachari) Pozostałe Parachari możemy wymienić na Ka-Ching (Parachari = 5 Ka-Ching). Za każdym razem gdy skończymy jedno "jajko", przechodzi ono na następny poziom tak jak misję w kampanii. W Paragecie bohaterowie zawsze wracają bez względu na to czy zostali zabici czy pożarci (W przeciwieństwie do trybu single player, gdzie po pożarciu nie wracamy do gry) Za każdym razem gdy zginiemy my, Komupon czy też nasz przyjaciel z innego PSP czas do odrodzenia zwiększa się. By przegrać musi się skończyć czas misji, bądź wszyscy czterej bohaterowie muszą być martwi jednocześnie.

Battle Egg[]

Battle Egg zdobywamy poprzez walki z bossami i walki na określonych poziomach. Bez nich nie można wejść do Paragetu. Każde jajko posiada unikatowe wzory. To, jakie mamy wybrane battle egg, widać po prawej stronie ekranu.

Ciekawostki[]

  • W paragecie trudność bębnienia jest zawsze ustawiona na Normal bez względu na jakiej właśnie gramy.
  • Nagrodę z jajka otrzymuję zawsze Host więc należy pamiętać by się co jakiś czas zmieniać.
  • W misjach z Paragetu nie można używać żadnych cudów. W misjach z Centurą i Darantulą gdzie deszcz jest niezbędny jest on wywoływany automatycznie do końca walki.
  • W poziomach, w których nie walczymi z bossami (np. Fortess at Ejiji cliff), nie można zdobyć maski.
  • W wersji amerykańskiej nazywa się Patagate.