Patapedia
Advertisement

Poocheek jest agresywnym zwierzęciem łownym z gier Patapon i Patapon 2.

Poochek

Poocheek udający Kacheeka

Opis

Natura

Poocheek jest dziwacznym, czerwonym, olbrzymim żukiem, który ukrywa się pod postacią Kacheeka. Ukryty siedzi (zwykle obok Kacheeków) i skubie trawę, co jakiś czas wysuwając oko i rozglądając się. Gdy zostanie zaatakowany otworzy szeroko oko, zezłości się, wysunie swoje długie żuwaczki i rozłoży skrzydła, a potem latając wysoko lub drepcząc po ziemi rusza na przeciwników, atakując ich żuwaczkami.

Występowanie

Poocheek ma dość dziwny teren występowania; w pierwszej części pojawia się w Oazie Heave Ho na rozgrzanej pustyni, a w dwójce występuje na Góra Gonrok, w wilgotną i zimną mgłę. Możliwe, że to inne podgatunki. Jest dość rzadkim zwierzęciem, łącznie pojawia się tylko w dwóch misjach:

Poocheek się rozgląda

Poocheek podczas lotu; widać jego odwłok i skrzydła

Patapon

Patapon 2

Polowanie

Na Poocheeki poluje się bardzo podobnie do Picheeka, ale nieco trudniej. Tak samo potrafi on latać, jednak jego lot jest odrobinkę szybszy i bardziej niestabilny. Ponadto potrafi on wylądować na ziemi i przejść krótki dystans. Gdy się zbliży do naszej armii zacznie atak, polegający na uderzaniu co jakiś czas żuwaczkami. Atak ten zadaje niskie obrażenia, wprowadza w Zachwianie i Odrzuca. Do polowania na niego należy zabrać dobre jednostki dystansowe, aby ostrzeliwały go w czasie lotu. Warto też zabrać dowolną klasę typu Tatepon, aby na nich koncentrował atak i aby wystawiały go pod ogień długodystansowców. (Jednak obecność Tateponów utrudni zabijanie innych zwierząt). Jeśli nie zabieramy Tateponów, gdy Poochek podejdzie, należy grać piosenkę ChakaChaka, by Yaripony rzucały pociskami wprost na niego, a nie nad nim.

Rozzłoszczony Poocheek

Łupy

W "Patapon" daje on nam czapeczkę, otwierającą nową minigrę Kona Kimpona, na której zdobywamy minerały. Potem daje nam materiały drewniane i oczywiście Ka-ching.

Poocheek wprowadzony w zachwianie

  • Ka-ching
  • Czapka Kimpona (przy pierwszym upolowaniu, tylko w Patapon)
  • Drewniana Gałąź (Banal Branch, drewno poziomu pierwszego) 
  • Wiśniowie Drzewo (Cherry Tree, drewno poziomu drugiego)
  • Hinoki (drewno poziomu trzeciego, rzadko)
Zwierzęta w grach Patapon
Rodzina Mochichi MochichiMotchichiMotsitsiMomoti
Rodzina Babatto BabattoZubattoDobatto
Używające kamuflażu Kacheek ParcheekPoocheekGancheekPicheek
Pozostałe KacheekUji