Patapedia

I grabbed Aqua’s cheeks with both hands, my face was still ruminating on the condition of our most regular regulars, sir, I fully expect that the high-and-mighty ruler of a convincing reason.

CZYTAJ WIĘCEJ

Patapedia
Advertisement
Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Ton jest postacią podstawową (tak jak Chin i Kan) i żołnierzem z gry Patapon 3.

Opis[]

Ton Yaripon

Jest on pomocnikiem z włócznią i przyjacielem Herosa. Został on uwolniony od kamiennej klątwy przez Srebnego Hoshipona, na mocy ducha Gana Yaripona słowami: "Na mocy przysięgi... Tonie Yariponie! Na ducha Gana Yaripona, powstań jako uczeń Yarida!".

Klasy Tona[]

Ton może być:

Yaridą — Podstawowa klasa, w walce posługuje się włóczniami. Odblokowana jest od samego początku gry.

Kibaddą — Odblokowanie: Yarida na poziomie 3. Jeździ na koniu. Do obrony używa tarcz.

Pyokoriderem — Odblokowanie: Kibadda na poziomie 8. Jest o wiele szybszy od Kibaddy i nie używa tarcz.

Ton jako Piekron

Piekronem — Odblokowanie: Yarida na poziomie 5. Broni się tarczami, a atakuje włóczniami. Po rozwinięciu ma dobrą siłę ataku.

Cannassaultem — Odblokowanie: Yarida na poziomie 7. Jeździ rydwanami i walczy halabardami.

Wooyarim— Odblokowanie: Piekron i Yarida na poziomie 9. Nie rzuca włócznią, a nią dźga. Razem z poziomem odblokowuje lepsze rodzaje broni, takie jak piki.

Ton jako Cannasault

Charibassą — Odblokowanie: Yarida na poziomie 12. Cannasault i Pyokorider na poziomie 10. Walczy włóczniami i jeździ rydwanami tak jak Cannassault, lecz na poziomie 14 odblokowuje jeszcze tarcze. Jest on najbardziej zalecaną klasą ze wszystkich, ponieważ gdy Ton jest właśnie tej klasy, potrafi leczyć sojusznicze jednostki.

Ton jako Wooyari.

Ciekawostki[]

  • Kanoniczny Ton zostaje Kibaddą.
  • Ton, Chin i Kan na początku były Yariponami. Ton jako jedyny nim pozostał.
  • Jednak w pierwotnym zamyśle mieli być od początku klasami tarczy, łuku i włóczni, co można zauważyć we Wskazówkach z pierwszej części gry a także na poniższym trailerze Patapon 2, gdzie Ton, Chin i Kan maszerują razem z Hataponem przez nowe ziemie.