Stub-icon.png Ta strona jest obecnie edytowana przez użytkownika Mati-to-Vip. Jeżeli widzisz ten komunikat, nie edytuj tej strony, by nie wywoływać konfliktu edycji.
Toripon
Toripont
Toripon
Klasa podstawowa Yaripon
Ekwipunek Ptaki, Harpuny
Wytrzymałość Niska
Siła ataku Wysoka
Szybkość Średna/Wysoka
Występowanie Patapon 2

Toripon to klasa, ujeżdżającą ptaki, walcząca harpunami. Pochodzi od Yaripona. Występuje tylko w Patapon 2.

Opis Edytuj

Będąc połączeniem siły Yariponów i zwrotności Kibaponów, Toripony wznoszą się powietrzu.

Jednak zamrożenie lub uśpienie spowoduje, że opadną na ziemię i mogą być śmiertelnie zranione przez ataki naziemne.

W trakcie Szału zrzucają trzy harpuny, które są niezwyciężonym atakiem z nieba.

Są jedyną jednostką powietrzną w Patapońskiej armii.
  — Wskazówka o Toriponach 

Toripony w są jednymi z najsilniejszych jednostek. Już na początku potrafią zadawać aż 150 punktów obrażeń. Walka z wrogimi Toriponami potrafi być długa i męcząca, jeżeli nie weźmiemy wystarczająco silnej armii atakującej na odległość. Pomimo małej ilości życia, zadają dużo obrażeń oraz unikają większości ciosów.  

Odblokowywanie Edytuj

Legendarna Toripońska Pamięć. Siedząc na swoim ptaku, leci nad wrogami i rzuca cień rozpaczy na tych, co są pod nim.
  — Treść pamięci Toripona 

Patapon 2 Edytuj

Pamięć Toripona jest ukryta w Pamięci Yaripona. Odnajdujemy ją ulepszając Yaripona do Rarepona Sabara.

Do tworzenia i ulepszania Rareponów Toriponów potrzebne są Ka-ching i następujące materiały:

  • Warzywa
  • Stopy metali
  • Drewno (od 2 poziomu)
  • Nasiona (od 5 poziomu)

EkwipunekEdytuj

Toripony mogą używać:

  • Harpuny
  • Ptaki
  • Hełmy

Tryb bohatera Edytuj

Toripon emblem

Symbol Trybu Bohatera Toripona

Podczas Trybu Bohatera Toripony rzucają naładowanymi energią harpunami, które po uderzeniu w ziemię rozsiewają śmiercionośny niebieski dym.
Shookle info

Gra podpowiada, że Toripony są dobre przeciwko Shookle.

Toripony w Patapon 3Edytuj

Nie wiadomo jak Toripony sprawdziłyby się w Patapon 3 jako Uberhero, ale prawdopodobnie unikałyby większość ataków. Najbardziej zbliżony atak do Toriponów ma tam Yarida, który rzuca pod kątem wybuchającymi na niebiesko włóczniami. Natomiat jego odpowiednik to prawdopodobnie Charibassa, ujeżdżający rydwan zamiast ptaka, samemu jednak nosząc maskę orła.

Ton cha

Ton jako Charibasa

Statusy ToriponaEdytuj

Dark One Toripon

Dark one jako Toripon.

Toripon wydaje się być idealnym pod każdym względem, jednak jego życie jest dosyć niskie. Ma małą ilość punktów życia i kiedy boss używa silnego ataku, takiego jak drapnięcie Dettankarmena, Toripon umiera lub zostaje ciężko ranny.

Toripony są świetne przeciwko przeciwnikowi jakim jest Ormen Karmen. Jego lodowe ręce nic nie robią, bo Toripony latają, ognie i gaz usypiający z tego samego samego powodu. a Giganthor również nic nie robi, ponieważ są zbyt blisko przeciwnika. Niestety, trzeba wciąż pamiętać o ochronie Hatapona.

Ciekawostki Edytuj

  • Toripony mają bazę ewolucji opartą na warzywach oraz nasionach. Możliwe, że ptaki, które ujeżdżają, potrzebują warzyw lub Toripony są wegetarianami tak jak ich "pojazdy".
Jednostki Pataponów
Drzewko Tarczowników TateponDekaponRobopon
Drzewko Włóczników YariponKibaponToripon
Drzewko Łuczników YumiponMegaponMahopon
Pozostałe HataponHerosUberheros