Patapedia

I grabbed Aqua’s cheeks with both hands, my face was still ruminating on the condition of our most regular regulars, sir, I fully expect that the high-and-mighty ruler of a convincing reason.

CZYTAJ WIĘCEJ

Patapedia
Advertisement

Almighty pokazuje swoje oczy.

Wszechmocny to Bóg plemienia Patapon.

Opis[]

Wszechmocny to gracz. Od zarania dziejów, Patapony były przez niego prowadzone. Dzięki jego bębnom, ich plemię dotarło na Koniec Świata. Na początku każdej z gier, jesteśmy pytani o imię. Wpisane przez nas imię będzie nosił Wszechmocny. Istnieje możliwość jego importu z zapisów z poprzedniej części gry. Dla Hero wybierane jest oddzielne imię.

Na pierwszych filmikach z Patapon i Patapon 2 Wszechmocny jest przedstawiany jako wielka maska. Co ciekawsze, owa maska ma otwory na "oczy" więc można sądzić, że nie jest w żadnym stopniu podobny do Pataponów. Tworzy więc prawdopodobnie oddzielną rasę. W Patapon 3 Srebrny Hoshipon mówi, że Uberhero to połączenie herosa z Patapon 2 i wszechmocnego. W "Patapon" cały początkowy filmik jest skupiony na Wszechmocnym.

Jedyne patapony zdolne rozmawiać z Wszechmocnym to Meden oraz jej pomocnik Yaripon.

Advertisement