Yarida
Yarida
Drzewko klas Włóczników
Ekwipunek Włócznie
Wytrzymałość Niska/Średnia
Siła ataku Średnia
Szybkość Średnia

Yarida jest jedną z trzech klas startowych w Patapon 3. Odpowiada klasie Yaripon z wcześniejszych odsłon. Nosi niebieską maskę.

Odblokowanie Edytuj

Po wybraniu Taterazaya lub Yumiyachy na początku gry, nadal mamy możliwość odblokowania Yaridy poprzez osiągnięcie 15 poziomu na wybranej klasie.

Klasy pochodne Edytuj

Yarida, jako podstawa drzewka włóczników, odblokowuje wiele innych, wyżej rozwiniętych klas.

  • Na poziomie 3 odblokowuje klasę Kibadda.
  • Na poziomie 5 odblokowuje klasę Piekron.
  • Na poziomie 7 odblokowuje klasę Cannassault.
  • Na poziomie 9 razem z Piekronem (także wymagany poziom 9) odblokowuje klasę Wooyari.
  • Na poziomie 12 razem z Cannassaultem i Pyokoriderem (u nich wymagany poziom 10) odblokowuje klasę Charibasa.
  • Na poziomie 15 odblokowuje pozostałe klasy podstawowe: Taterazay i Yumiyacha (tylko jako Uberheros)

Ekwipunek Edytuj

  • Hełmy (od odblokowania)
  • Włócznie (od odblokowania)

Tryb bohatera: Włócznia Strachu Edytuj

Yarida ubhmode

Tryb bohatera Yaridy w połączeniu z piorunami Piekrona.

Aktywacja: Icon PONIcon PONIcon PATAIcon PON

Kombinacja: Icon PONIcon PONIcon PATAIcon PON

Symbol: Yaripon emblem

Yarida podczas używania tej mocy uderza naładowanymi mocą włóczniami, które niszczą wroga potężnymi wybuchami.

Gdy tryb bohatera jest aktywowany, heros krzyczy: Yabayari! (ヤバヤーリ!). Okrzyk ten to japońska nazwa trybu bohatera tej klasy postaci.

YaridaHeroMode

Umiejętności Klasowe Edytuj

Ton

Ton jako Yarida

Umiejętności Klasowe Yaridy można przekazać Piekronowi oraz Charibasie w ramach umiejętności "Duch Yaripona".

Dwie Włócznie Edytuj

Rzuć dwiema włóczniami naraz podczas naładowanego ataku lub Szału.

Trzy Włócznie Edytuj

Rzuć 3 włóczniami. Umiejętność lepsza od Dwóch włóczni.

Cztery Włócznie Edytuj

Rzuć 4 włóczniami. Umiejętność lepsza od Trzech włóczni.

Pięć Włóczni Edytuj

Rzuć 5 włóczniami. Umiejętność lepsza od Czterech włóczni.

Przejęte Umiejętności Klasowe Edytuj

Ghjkl

Maska Yaridy na początku gry

Skacząca Włócznia Edytuj

Kiedy Yarida jest w szale lub naładuje atak podskakuje wysoko aby cisnąć włócznią. Tej umiejętności uczy się od Piekrona i tak jak wszystkich przejętych umiejętności klasowych, działa od momentu nauczenia się umiejętności na 100%.

Włócznia BUM Edytuj

W miejsce trafienia włócznią uderza niewielki piorun. Nauczyć się można tego poprzez Uberhero Piekrona. Żeby umiejętność zadziałała musi padać deszcz oraz musi być użyty naładowany atak lub tryb bohatera.

Włócznia BA-BUM Edytuj

W miejsce trafienia włócznią uderza silny piorun. Tak samo jak w poprzednich jest ona przejęta od Piekrona oraz działa tylko podczas deszczu przy naładowanym ataku lub trybie bohatera.

Włócznia BA-BA-BUM Edytuj

W miejsce trafienia włócznią uderza bardzo silny piorun. Tak samo jak w poprzednich jest ona przejęta od Piekrona oraz działa tylko podczas deszczu przy naładowanym ataku lub trybie bohatera.

Umiejętności do ustawienia Edytuj

Decydująca włócznia

Przykładowa broń Yaridy

Atak Włócznią 1 Edytuj

20% premii do siły ataku, po dobyciu włóczni lub piki. Efekt o połowę słabszy dla innej broni. (Poziom 3)

Atak Włócznią 2 Edytuj

30% premii do siły ataku, po dobyciu włóczni lub piki. Efekt o połowę słabszy dla innej broni. (Poziom 7)

Atak Włócznią 3 Edytuj

40% premii do siły ataku, po dobyciu włóczni lub piki. Efekt o połowę słabszy dla innej broni. (Poziom 15)

Atak Włócznią 4 Edytuj

50% premii do siły ataku, po dobyciu włóczni lub piki. Efekt o połowę słabszy dla innej broni. (Poziom 25)

Niezrównana Włócznia Edytuj

Podwaja efekt ustawionych umiejętności ataku, takich jak Atak włócznią, czy Atak łukiem. (Poziom 32) - tylko Uberhero

StatystykiEdytuj

Poziom Wytrzymałość Obrona
1 240 0
2 288 0
3 384 0
4 528 0
5 720 0
6 960 0
7 1248 0
8 1584 0
9 1968 0
10 2400 0
11 2880 0
12 3408 0
13 3984 0
14 4608 0
15 5280 0
16 6000 0
17 6768 0
18 7584 0
19 8448 0
20 9360 0
21 10320 0
22 11328 0
23 12384 0
24 13488 0
25 14640 0
26 15840 0
27 17088 0
28 18384 0
29 19728 0
30 21120 0
31 22560 0
32 24048 0
33 25584 0
34 27168 0
35 28800 0
36 30480 0
37 32208 0
38 33984 0
39 35808 0
40 37680 0

GaleriaEdytuj

Karta Yaridy 1

Pierwsza Karta Yaridy

Karta Yaridy 2

Druga Karta Yaridy

Karta Yaridy 3

Karta Maski Yaridy

Karta Bohaterów

Karta Podstawowych Bohaterów

Klasy Uberhero
Drzewko
włóczników
YaridaKibaddaPiekronCannassaultPyokoriderWooyariCharibasa
Drzewko
tarczowników
TaterazayTondengaDestroboGuardiraMyamsarBowmunkGrenburr
Drzewko
łuczników
YumiyachaWondabarappaPingrekAlossonOohorocJamschCannogabang
Mroczni
Bohaterowie
WściekłowilkNęciłuskaNietaktoperzKrukolecŻarcioczułekLeniożółwŚliskoszept

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Yarida

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.